Sosyal medya içerik üreticileri Güney Kampüs’te gençlerle buluştu

Youth For Future Talks’un ikinci etkinliği 10 Mayıs’ta Albert Long Hall’de düzenlendi.

“Sosyal Medyada Etkili İçerik Geliştirme” konulu etkinliğe; Dijital  İçerik Üreticisi “Deli Mi Ne?” ismiyle tanınan Ali Abdüsselam Yılmaz, Dijital İçerik Üreticisi Mehtap Algül, TEM Agency Kurucusu Temuçin Ünalp ve Group Direktörü Aykut Çetinkaya konuk oldu.

Boğaziçi Üniversitesi Bilgi Sistemleri Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından Boğaziçi Social Media Lab, Askıda Ne Var ve TEM Agency işbirliğiyle düzenlenen etkinlikte konuşan Ali Abdüsselam Yılmaz konuşmasında “Boğaziçi Üniversitesi gibi köklü bir üniversitede her okuldan öğrencilerle bir araya gelmek beni heyecanlandırıyor. Sosyal medyada ürettiğimiz içerikleri öğrencilerle değerlendirmek ve onların sorularını yanıtlamak bizim gibi içerik üreticileri için oldukça kıymetli” dedi.

TEM Agency Kurucusu Temuçin Ünalp de etkinlikte “Boğaziçi Social Medya Lab ve Askıda Ne Var işbirliği bizim için çok önemli. Bu etkinliklerle, öğrencilerle olan bağımızı geliştirdiğimizi düşünüyorum. Etkinliklerimize devam ederek öğrencilerin dijital içerik üreticiliği hakkında bilgi edinmesini sağlamak ve öğrencilerin sosyal medyada üretilen içerikler ile ilgili fikirlerini dinleyerek son kullanıcının yapılan çalışmalar hakkında düşüncelerini öğrenmek bu etkinlikte hedeflediğimiz en önemli konular oluyor” ifadelerini kullandı.

Her bir konuşmacı adına üniversite öğrencilerine yıllık toplam 10 bin TL değerinde eğitim bursunun verildiği etkinlikte, burs kazanan öğrenciler etkinlik katılımcıları arasından belirlenerek etkinlik esnasında duyuruldu. 

Dijital iletişim ve sosyal faydanın buluştuğu etkinlik serisinin 2024-2025 güz döneminde Boğaziçi Üniversitesi’nde devam etmesi planlanıyor.